هدیه ای برای تو

بدون عنوان

1392/6/17 0:17
89 بازدید
اشتراک گذاری

همه نگرانتن خانومی..لبخند

زودتر خوب شو دیگه..فرشته

خواهرت با مامانت الانن بیمارستانن داداشتم ک الان خونه س هی استرس داره به منم داره میده..

دکترا گفتن قندت پایینه شیرم نمیخوری چشاتو باز نمیکنی این مورد آخر عادیه خُب نرگسی زود خوب شو بیا خونه محمد گفته کلی ازت عکس میگیره و میفرسته...

نرگسی خهلی دوستت دارم..

میشه آجیم شی؟ناراحت

شاید نشه ولی بدون من خهلی دوستت دارم شاید عین بچه م..

اینارو نمی دونم کی میخونی ولی آخه من 17 سالگی ازدواج میکدم الان تو رو داشتم دیگه خخخخ

شوخی کدم همون زن داداشتم بهترقلب

خواهرشوهر بازی در نیارا

خوب نیس دوس بودن بهتره فداتشم..

خُب زود خوب شو بیا خونهقلب

خدا جوونم با توهم هستم زود خوبش کن خوگناه داره.

فهلاقلب

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان فاطمه زهرا
6 مرداد 92 6:18
ورودتونو تبریک میگم سوالی داشتین در خدمتم لطفا اخرین نظرات خوانندگان هم بخونید
مامان آروین (مریم)
9 مرداد 92 9:58
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .
شبنم
12 مرداد 92 19:35
سلام دوستان عزیزم این سایت تازه راه اندازی شده تا بتونید از عکس های فرزند عزیزتون با هزینه ای کم کلیپ داشته باشید هر سئوالی دارید در این بخش مطرح کنید در اولین فرصت پاسخ داده می شه http://babyclip.persianblog.ir باتشکر
kidshop
26 مرداد 92 15:38
بااجازه سلام دوستان عزیز به وبلاگ من سری بزنید لباس نوزادی آشور مستقیم از تولیدی در طرحهای مختلف ارزان تر از مغازه.بلوز و شلوارک 12000 تومان و 15000 تومان http://kidshop.persianblog.ir